مزایای برون سپاری فناوری اطلاعات

فناوری دیجیتال تقریبا برای همه مشاغل اهمیت فزاینده‌ای دارد. فشار زیادی بر بسیاری از شرکت‌ها نه‌تنها برای استفاده از فناوری اطلاعات، بلکه برای ارائه خدمات و پشتیبانی داخلی IT خوب وجود دارد. بسیاری از کسب‌وکارها این کار را با برون‌سپاری فناوری اطلاعات انجام می‌دهند.

فناوری اطلاعات شما برای عملکرد کسب‌وکار شما ضروری است. چه یک شرکت حقوقی، شرکت تولیدی، خیریه یا آرایشگاه باشید، به‌نوعی به فناوری تکیه خواهید کرد.

وقتی فناوری اطلاعات شما از کار افتاده است، کسب‌وکار شما متوقف می‌شود. فاکتورهای شما قابل پرداخت نیست، جزئیات مشتری شما غیرقابل‌دسترس می‌شود و کارکنان شما نمی‌توانند به وظایف خود ادامه دهند. انتخاب ارائه‌دهنده پشتیبانی IT شما در این مرحله بسیار مهم است. شما می‌خواهید مطمئن باشید که همه‌چیز در اسرع وقت آماده و اجرا می‌شود.

در این وبلاگ، ما قصد داریم به مزایای برون سپاری فناوری اطلاعات خود بپردازیم.

مزایای برون سپاری فناوری اطلاعات
مزایای برون سپاری فناوری اطلاعات

بررسی مزایای برون سپاری فناوری اطلاعات

برون سپاری پشتیبانی شبکه و خدمات شبکه مزایای زیادی دارد؛ از جمله:

سطح بالایی از تخصص IT

شما می‌خواهید هر پروژه‌ای که کسب‌وکارتان شروع می‌کند موفق باشد. شما باید بدانید که در دستان امنی هستید. جدا از درخواست منابع و مطالعات موردی، می‌توانید بررسی کنید که مهندسان ارائه‌دهنده فناوری اطلاعات آموزش‌دیده و واجد شرایط هستند.

یکی از دلایلی که بسیاری از شرکت‌ها پشتیبانی و راه ‌اندازی شبکه را برون سپاری می‌کنند – به‌ویژه سازمان‌های کوچک تا متوسط ​​- این است که با انجام این کار می‌توانند سطح بالاتری از تخصص فناوری اطلاعات را نسبت به آنچه که در غیر این صورت می‌توانستند به دست آورند. سازمان‌های کوچک‌تر اغلب نمی‌توانند متخصصان فناوری اطلاعات را با سطح مهارتی که نیاز دارند جذب کنند. برون سپاری فناوری اطلاعات به این شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا به آن سطح از مهارت دسترسی داشته باشند.

مسئله دیگر این است که نیازهای یک شرکت از نظر پشتیبانی فناوری اطلاعات به‌ندرت روزبه‌روز ثابت است. یک روز ممکن است جریان کار زیاد باشد، روز دیگر ممکن است وجود نداشته باشد. برای بسیاری از سازمان‌های کوچک‌تر، ممکن است کار مداوم کافی برای توجیه پشتیبانی IT در داخل وجود نداشته باشد. بنابراین بازهم، اندازه سازمان جذب و حفظ کارکنان فناوری اطلاعات را دشوارتر می‌کند. برون سپاری می‌تواند این مشکل را نیز حل کند.

برون سپاری فناوری اطلاعات
برون سپاری فناوری اطلاعات

کاهش هزینه‌های فناوری اطلاعات

بر اساس یک نظرسنجی، 69 درصد از شرکت‌های بریتانیایی به‌عنوان ابزاری برای کاهش هزینه‌ها برون سپاری می‌کنند. سخت نیست که بفهمیم چرا. برون سپاری فناوری اطلاعات در پول زیادی را صرفه‌جویی می‌کند؛ نه‌فقط از نظر دستمزد. شرکت‌هایی که فناوری اطلاعات خود را برون سپاری می‌کنند می‌توانند پس‌انداز کنند زیرا:

  • عدم استخدام کارکنان اختصاصی فناوری اطلاعات به معنای عدم پرداخت هزینه برای آموزش گران‌قیمت یا مزایای کارکنان است.
  • برون سپاری به این معنی است که می‌توانید بر اساس هر پروژه استخدام کنید، بنابراین فقط برای کار تکمیل‌شده هزینه پرداخت می‌کنید.
  • شما مجبور نیستید برای سخت‌افزار، تجهیزات و ذخیره‌سازی هزینه‌ای بپردازید. همچنین در ازای پول خود، معمولا با نگهداری IT در خانه، کیفیت بهتری نسبت به توان مالی خود خواهید داشت. با توجه به‌سرعت توسعه فناوری جدید، این یک ملاحظات بسیار مهم است. تعداد کمی از سازمان‌ها می‌توانند با سرعت سریع پیشرفت همگام شوند، اما برون‌سپاری به این معنی است که این وظیفه شرکت فناوری اطلاعات است که این روند را ادامه دهد.

برون سپاری منابع را متمرکز نگه می‌دارد

برون سپاری فناوری اطلاعات به شما مزیت دیگری می‌دهد، مزیتی که اغلب به‌اندازه امکان پس‌انداز پول مهم است. وقتی مجبور نیستید از منابع برای همگام شدن با فناوری اطلاعات داخلی استفاده کنید، می‌توانید از آن منابع در جاهای دیگر استفاده کنید.

شرکت‌های کوچک‌تر با فناوری اطلاعات داخلی اغلب در موقعیت‌هایی قرار می‌گیرند که در آن کارکنان با دانش بیشتر فناوری، به جای ایفای نقش اصلی خود، بخشی از روز کاری خود را صرف امور فناوری اطلاعات می‌کنند. برون سپاری تضمین می‌کند که همه کارکنان بر روی نقش‌های اصلی خود و انجام کارهایی که برای آن‌ها استخدام‌شده‌اند متمرکز هستند.

برون سپاری پشتیبانی و خدمات فناوری اطلاعات
برون سپاری پشتیبانی و خدمات فناوری اطلاعات

بهره‌وری بهبودیافته

یکی از مزایای غیرمستقیم و اغلب نادیده گرفته شده این است که یک تیم کوچک IT داخلی نمی‌تواند به آنچه که یک شرکت فناوری اطلاعات اختصاصی می‌تواند از نظر ارائه خدمات ارزش‌افزوده دست یابد. برون سپاری فناوری اطلاعات اغلب به معنای توانایی دسترسی به خدمات اضافی است که شرکت را بهره‌وری می‌کند.

همیشه باید مطمئن شوید که شرکت‌هایی که برای کار با آن‌ها انتخاب می‌کنید مناسب کسب‌وکار شما و نحوه فعالیت شما هستند. این احتمال وجود دارد که شما فناوری اطلاعات خود را حداقل برای یک سال به این سازمان برون سپاری کنید و به همین دلیل می‌خواهید مطمئن شوید که از نحوه عملکرد آن‌ها راضی هستید.

ریسک کمتر برون سپاری

یک تیم برون سپاری می‌تواند شبکه فناوری اطلاعات شما را به‌صورت شبانه‌روزی کنترل کند تا از بروز مشکلات حتی قبل از وقوع جلوگیری کند. این بدان معناست که خطر مسائلی که ممکن است بر بهره‌وری تاثیر بگذارد کمتر است. برون سپاری پشتیبانی شبکه تضمین می‌کند که شما یک تیم ماهر دارید که روی مشکلات IT کار می‌کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *